duminică, noiembrie 19, 2006

Religia celorlalţi… (de Raja Chemayel)

Un ziarist (isteţ) a zis odată: “Nu toţi musulmanii sunt terorişti, dar toţi teroriştii sunt musulmani.”

Accept că acesta este un fapt statistic imposibil de negat, dar numai atunci când calculăm “teroriştii fără uniformă”.

Dar pe de altă parte, am voie să întreb…

Am voie să întreb care este religia piloţilor bombardierelor B52 din US Air Force?

Am voie să întreb care este religia buldozeriştilor care trec cu şenilele peste casele palestiniene şi peste activiştii internaţionali pentru pace (Rachel Corrie)?

Am voie să întreb care este religia lui Tony Blair şi a lui George Bush?

Am voie să întreb care este religia celor care au aruncat 520.000 de bombe cu fragmentaţie în Libanul de Sud?

Am voie să întreb care este religia celui care l-a numit pe Ariel Şaron “un om al păcii”? şi care este religia acestui “om al păcii”?

Am voie să întreb care este religia dominantă a acestor două ţări care încearcă din răsputeri să aducă democraţia lor în Iraq?

Am voie să întreb care este religia temnicerilor de la Guantanamo şi a temnicerilor de la Auschwitz?

Sunt cumva buddhişti cei care au votat pentru Berlusconi, Bush şi Blair? Sau sunt buddhişti cei care construiesc un Zid în jurul palestinienilor înfometaţi?

Niciun comentariu: