sâmbătă, septembrie 17, 2016

Cum să aplici pentru statutul evreiesc



de Kevin Barret


Palestinienii sunt cetățeni de mâna a doua în propria lor țară.

Încep să înțeleg cum se simt.

Dacă aș fi evreu, și eu aș domina mass-media, aș controla cu nesimțire Congresul Statelor Unite și aș avea întreg Hollywood-ul în buzunarul meu. Dacă aș fi evreu, nimeni nu m-ar putea critica - pe mine sau colonia mea tribală din Palestina Ocupată – fără să fie etichetat drept antisemit și forțat să poarte în piept o stea galbenă care să însemne „nu vei mai lucra niciodată în orașul ăsta”.

Dacă aș fi evreu, m-aș asigura ca toată lumea care pune la îndoială holocaustul MEU să fie trimisă direct la închisoare în secunda în care pășește în Europa, în timp ce eu aș avea libertatea de a pune la îndoială toate celelalte holocausturi. Aș face miliarde de dolari generați de „nicio afacere nu se compară cu afacerea Holocaustului” (no business like Shoah business) – una dintre cele mai profitabile escrocherii din lume, superb descrisă de Norman Finkelstein în cartea sa Industria Holocaustului.

Dacă aș fi evreu, aș fi membru al unui grup care câștigă – în medie – aproape de două ori mai mult decât venitul anual al americanilor non-evrei.

Dar și mai important, dacă aș fi evreu, m-aș putea alătura sutelor de oameni bravi și minunați care se află pe lista S.H.I.T. (Self-Hating and Israel Threatening – lista evreilor care se urăsc și sunt o amenințare la adresa Israelului) a site-ului Masada2000 (un site extrem de pro-Israel, anti-palestinian și Zionist-radical). Băieții generoși de la Masada2000 au fost buni și au alcătuit o listă a unor oameni incredibil de cool și de mișto care au capacitatea de a vedea prin fumul toxic al rahatului Zionist pe care îl respirăm zilnic și curajul de a se ridica și a vorbi.

Există un mic impediment: pentru a fi oaspete de onoare pe lista S.H.I.T. trebuie să fii evreu.

La naiba! E atât de nedrept! Dacă există o carieră în care goimilor ar trebui să li se permită să concureze cu evreii la nivel profesionist, este aceea de „hater antisemit al Israelului”! Când până și ACEST domeniu este rezervat membrilor superiorității evreiești, noi goimii putem să ne dăm bătuți.

Deci, gata, mă dau bătut în mod oficial. Voi toți ăștia stormtrooperii neonaziști care îmi trimiteți emailuri pline de ură și mă numiți un cripto-evreu pentru că nu-l simpatizez pe Hitler și nu am nimic cu evreii, veți avea o zi ușoară de tot.

Decât să fiu exclus de pe lista S.H.I.T. din cauza etniei mele, am început procesul aplicării în vederea obținerii statutului etnic evreiesc. Iată scrisoarea mea către Masada2000 trimisă prin email la adresa: masada2000org@yahoo.com


Dragi băieți care alcătuiți lista S.H.I.T.,

Am auzit de lista voastră S.H.I.T. când mi-a trimis cineva un mail să mă anunțe de nominalizarea pe listă a prietenului meu Gilad Atzmon, care este un geniu filosofic și muzical și o forță a naturii.

Așa încât am început să mă uit pe lista voastră și am descoperit că e plină de oameni minunați care au demontat minciunile Zionismului.

Deoarece am practicat și eu nițică demontare de minciuni Zioniste, m-am uitat până la litera B să văd dacă am trecut testul. Imaginați-vă supărarea mea când am descoperit că erau alți oameni cu numele Barret, dar eu nu eram printre ei!

La o cercetare mai atentă, am realizat că trebuie să fii evreu ca să fii trecut pe listă. Deci, întrebarea mea este: M-aș putea „converti” etnic și nu religios? Că mă simt destul de bine cu credința mea islamică și nu mă interesează să mă convertesc la iudaism. Dar din moment ce cel puțin jumătate din „evreii” de astăzi nu sunt religioși, dar tot se consideră evrei, poate aș putea să mă alătur lor schimbându-mi etnia și transformându-mă din american-irlandez în evreu? Mănânc covrigi destul de des și folosesc ocazional cuvinte precum „chutzpah” și „putz”, mai ales când mă refer la Larry Silverstein. Există vreo ceremonie în care un rabin mi-ar putea da un covrig uns cu cremă de brânză, cu somon și ceapă tăiată subțire și poate un castravecior murat cușer ca să echilibreze gustul și eu aș putea lua o mușcătură din covrigul ăsta și să fiu pronunțat evreu din punct de vedere etnic?

De asemenea, aș fi fericit să dau un examen în care să explic nuanțele culturii etniei evreiești, cum ar fi diferența dintre „schlemiel”(ghinionist) și „shlimazel”(prostănac). (Răspunsul corect este: Zioniștii care au făcut de mântuială operațiunea sub steag-fals de pe 9/11 sunt schlemiels, în timp ce americanii care nu si-au dat seama și și-au pierdut țara sunt schlimazels).

Apropo, îmi place și supa matzo, deși întotdeauna mi-a fost cam milă de găluște.

În orice caz, vă rog să mă anunțați cum să procedez în legătură cu convertirea etnică pentru a deveni eligibil pentru lista S.H.I.T.

Toate cele bune.

Kevin Barret

PS. Dacă mă convertesc la etnia evreiască dar nu la religie, voi deveni automat cetățean al Israelului? Și ar merge asta și pentru palestinienii musulmani și creștini? A mușca dintr-un covrig ar fi un preț mic de plătit pentru ca ei să devină cetățeni de primă mână în țara lor natală.


Niciun comentariu: